~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Saturday, June 12, 2010

terbaek!!..

alhamdulillah..
syukur ke hadrat ilahi kerna dengan izinnyer..
wah..cam ceramah la plak..hihi..
ari nie aku epi sangat coz aku dapat check rezuk..dah 2 hari check xley..ari nie voley lak..hihi
syukur sgt2 coz aku dapat 4.00 untuk final sem nie..
n akhirnyer termakbul gak doa aku selama ini iaitu nak 1st class degree...yahooo!!!!

inilah harapan aku dan juga keluarga..ari tu adik pempuan aku call gtau yang dier dpt 4.00..hishh..menyirap giler aku dgr..mne boley dier dpt 4.00 ..n lebey baik dari aku..
mmg tak boley jadi n pg tdi aku call ider gtau yg aku pon dpt 4.00 gak..dier terkejut..ape...bru dier tau yang aku pon mampu 4.00 gak..hihi..
pape pon itulah crite yang aku nak gtau mlm nie..nanti kalo adwer brite lagi..aku tulis lagi,,hihi
^-*

0 kata korang..: