~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Sunday, July 25, 2010

adoIIIii..JAtuh maRUah Ku..

Sakit giler ati aku..
ader ker sorg mamat tu add ym aku..
pastu aku tnya r mna dpt..
dier ckp dpt kt satu blog kelakar..
yg aku sakit atinyer kt blog tu tulis"
"Anonymous said...
hensem la yg kanan sekali tu... mcm anak ikan.. aku ade kenal sorg bdk mcm dia ni jugak la... tp dia bkn anak ikan kot.. kenal kt fb.. ym dia hawisepul... kalau bukan harap betulkan k'..
camtu la dier tulis..
siot giler..
kata aku nie anak ikan..xder rupe cmtu kot..
adoi..
mmg jatuh maruah laaa..
sengal giler..
ngok ngek nyer org..
kalo dah jeles sgt xyh la smpai nk wt cmtu..
aku tak perlu la publisiti murahan cmtu..
bongok giler..

2 kata korang..:

illyanaarisa said...

adessshh dh btukar plak manusia jd anak ikan?
apela mnusia cmtu..peteh je kaki org cmtu..
kn..kn..kne ajar ckt
sabar jela epul..org cmtu tggu mse je nk dpt blsn..

hawiz said...

huhu..sabarlaaaa nie..kalo xsabar..
dh lama meletop...huhu