~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Tuesday, October 19, 2010

aDUii..penAT Lorr..

hurmmmmmmmmm..................
ASSALAMUALAIKUM semua....

akhirnyer...ader jugak mase untok aku meluahkan perasaan mlm nie..
biasa laa..keje byk sgt..smapai tak sempat nk update blog kesayangan aku nie..huhu..
mlm nie,,19.10.2010..aku tak ot..hahahaa..
penat r beb..2 minggu ot berturut2...smpai wekend pon ot..mklom laa
kene siapkan design tu gak..kalo tk..tp aku tak menyesal pon..kerja, adat la tu..
klo professional..xfikir tu semua..yg penting kerja kite tu ader kualiti dan diserima,tp kdg2 perubahan dan kritikan diperlukan untok memimprovekan lagi diri dan kerja kita..cehh waaaahhhh..(cam penceramah bebas lak)..hik3..

oklah..stop lu psl kerja tuu..tak nak fikir..mlm nie,,aku nk rest n listen a song..bg release tention kit..tp kan..sebenarnyer kaki aku sakit lgi r..mebi sbb xder mse rest kot..badan pon rase cam nk demam2 jer..adoiiii...cmner nie....
hurmmm,,,apela citer yg aku ngarut kt wall nie..ntah pape..dh mcm2 aku tulis..kah3...cacamerba dah..kih3..
(tapi suka ati aku r)..kan blog aku..haahahah..^_*..

korang nk tau tak..aku tak sabar nk konvo nie..hurmmm...bln 12 nie...klo saper2 yg kenal tu..dtg r..aku ok jer(tp xyh la)..hahahaahahaaaa...

yeahh..akhirnyer,nnti aku akan dpt segulung degree...hik2..syok sgt buat kali kedua naik stage untuk konvo..dulu time diploma..best giler.maklom la..1st time konvo..
skrg nie,,rase lg best..sbb masing2 dah keje,so dh lama xjumpe nga kengkawan semua.
harap2 sehat n baik2 jer..tp aku still cam budak2 jer..diaorg semua dh berisi..akuuuu...
still cam nie...waaaaaaa....
hihihih..

eh2..lupe lak..korang rase ok tak aku tukar lgu kt blog aku nie..dulu lagu lain..
skrg lagu shahir lak..ntah nape la aku suka dgr lgu nie skrg..hahaah
(jiwang lebey kot)..ahaks!!!..
adoi..otak dh tepu nie...nasib baik dah hbs baja..kalo tak..lgi la sengal aku tulis...kih3..

oklah ..rase cm nk tido lak..tp xley..awal lgi..nnti takot demam makin teruk..opssss..(demam pon nk gtau)..hahahaah....

nnti sambung lg untok citer lain..luahan ikhlas dari aku..*_*

0 kata korang..: