~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Tuesday, February 22, 2011

aku RINDU...??.(.@_@.)..


salam & petang semua wahai blogger2!!..
okeh..nak kata nie entry bagus..tak la jugak..sekadar ingin luahkan rasa hati ker..ceh wahhh..(jiwang laks!..)
korang pernah RINDU saper2 tak?.....
jangan nak bohong..mesti korang pernah kan??.....kan3...hik3..

aku just nak cakap..aku rindukan seseorang...itu jer..RINDU SANGAT2.......@_@.........
KORANG TAU KER SAPER?..
shyyyhhh!!!...diam2...haha...mana boley gtau...secret recipi kot..kah3..
oklah..itu jer aku nk gtau..sebenarnyer aku bosan nie...tu yang merapu2 tuh..haha...

p/s ; tangan aku still SAKIT sbb TERLUKA td..pedih woooo..huhu....=(
KORANG JGN LUPE JOIN KAKI BLOGGER KEH!!..AKU JD ADMIN KT SANA...ADD fb aku yer...babai...

18 kata korang..:

apezs shah said...

haish kompem laa apezs pernah rindukan seseorg.. termasuk laa sekrg ni tgh rindu.....

hawiz said...

@ apezs shah : wahhhh...apezs rindu kt saper tu eh?..haaaa...hik3..

::FAIZ:: said...

Rindu kat Cikgu skolah... heheheeh

hawiz said...

@ ::FAIZ FARISH:: pehhh..cikgu skolah lak..haha..

~aYeeN & SuE~ said...

rindu kt kucing i..huuuhu

*pehal u invi rini..?

hawiz said...

@ ~aYeeN & SuE~ ; sue..u rindu kucing u?.kih3..tau2..garang..
i invi sbb xde mood r..pastu tgn i terluka nie..huhu..

Adlan said...

rindu kat seseorang...hurmm

~aYeeN & SuE~ said...

spe garang??grr..haha..
luka asl?td g bertukang ke..:P

hawiz said...

@ ~aYeeN & SuE..kucing u tu la..haha..u pon sama..kah3..
terkena bnda tajam kt opis nie..sakit woo..pedih..dah la i nie xley tgk darah..pening jap..

hawiz said...

@ Adlan Solis : YUP..KO XPENAH RINDU KT SESEORG KER ADLAN?..

~aYeeN & SuE~ said...

ceit..i mne grg..i ni lemah lembut k.:P
.hakhak...lor..bnda tajam pe pulak.ingtkn bertukg kt Sapura.

hawiz said...

@ ~aYeeN & sue : byk la u nyer bertukang..esok lg penat..dah tak larat i tau...adoiyai...

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rindu bertandang lagi kekasih
Hatiku merintih keranamu
Kesunyian mencengkam
Lautan kenangan
Ajaibnya perasaan oh..oh..

Rindu membawa daku kekasih
Pada musim-musim bersamamu
Rasa kasih dan rindu
Yang tertanam buatmu

hawiz said...

@ Afzainizam :pehh..bermadah siot..caya lah...gratis bangat lu..hihi

zikeryhassan said...

mesti rndu kat aku kan? kah kah kah

hawiz said...

@ zikeryhassan : rindu kt ko?..hahaa...mana ade bro..salah tu..kah3...

Anonymous said...

yo bro.. first visit here~

hawiz said...

@ najmi^^ : hihi..yo beb...boley2..singgah2 lgi..toche2!!..