~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Sunday, April 10, 2011

eHEm-ehEM...jAm bARU..YEayy!!..


salam semua...........
hurmm...arini byk giler duit hawiz habis..waaaa...........kalo my mum tau..bernanah telinga kene bebel..wakaakak..
shuhhhh!!!!...diam2..nnti my mum dgr..kalo kantoi..tade orang lain la yang bg tau...mesti u kan...kannn...tu...u yang tengah bace tu...u la..ek eley...jeling2 lak dier..sekeh kang..ahahahahaa...!!!..
haiwz be;li jam tangan td ...sbb jam tangan lama dh putus tali dier dan dah tottt....hahaha
gelak korng eh....kt atas tu ade 2 choice...pehhhh....lama gak la nk pilih..dua2 lawa..dua2 sama harga....
antara CASIO & ESPIRIT.......cantik kan?...seyes..cantik giler..harga pon cantik gak..haahaha..
so korang nak tau tak hawiz pilih yang mana?...jeng3x!!!!....harga dier RM300 tapi diskaun 25% ..so RM270.....Opsss..ok kan?..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yeayyyyyy!!!!!!!
yang NIE....




lawa tak??....


p/s: hawiz pilih yang ESPIRIT sbb design simple, pastu sesuai nga tangan hawiz yang kurus nie...hawiz dh tanye dah org tu sebelom beli..dier ckp ok jer..huhu...lgpon jam tangan mmg keperluan hawiz..xde jam tangan..rase xselesa la...salah satu xsoseri diri hawiz..huhu.......

40 kata korang..:

kim heeruul said...

perrrhh..masyuk..
aku pkai jam rm1o jer beb..^^

husna mukhtar said...

haha
tak boleh blah
nak jam sebijik

hawiz said...

@ kim heeruul : alaa kim..huhu..nk wat cmner..aku kn keje ...slalu jumpe cilent..so kene la ehem2 sikit..wahahah..

hawiz said...

@ husna mukhtar : kawan baik aku sorang nie kan..semua bnda nk mintak kt aku..adoiyaii..hahaah...kepci la..mekdi laa.....jam la...kete la..hahaha

~aYeeN & SuE~ said...

oitt..jeles2..nak post gk sal blacky bru..haha..
tau la jd OKB bulan ni..huhu

Ayuni said...

tcantik....

Tuan Muda Naim said...

baik beli seiko 5 lg lawa

hawiz said...

@ SUe : oittt..diam..jgn heboh kt opis tau..klo heboh..siap u nnti..i luku,..hahaahah..ceh..blaky eh name menatang tu??hahahaah..

Alia Azmi ◕‿◕ said...

alia pon pakai jam brand ESPRIT ! sepsep ;p

hawiz said...

@ Ayuni : terima kasih ayuni..hik3..

hawiz said...

@ Tuan Muda Naim :ermmm..xsuke seiko..sbb tok org2 tua jer klo tgk design dier..opss...huk3.

hawiz said...

@ alia azmi : wow...tu la..ESPIRIT mmg da boom tau..design gempak2..sbb tu pilih yg nie..hik3.

Anim Azhari said...

sepul belanje la aku nk jam bru gak hahahaha

hawiz said...

@ hanim azhari : wahahaa..ko nk gak eh anim?..ermm...ko bg la kt aku lu adiah ..kn dh nk besday aku nie..hik3

zikeryhassan said...

bagi aku satu la. aku nak yg esprit punya. sian aku takde jam :P

hawiz said...

@ zikeryhassan: hahaa..ngade2 ko kn..ko tu kn dh nk keje...beli la sndirik..hahaha

SyedGraphix Dot Com said...

abg sepull....blanjee laa adik mu ini~~~ HAHAHA *tiba ngaku adik

NN said...

jam aku mane

hawiz said...

@ SyedGraphiX : ceh....tetiba jd adik aku lak yer..ahahah..dan2 jer..

hawiz said...

@ NN : aik?..jam ko..ntah..ade la nga ko..asal lak tnye aku..hik3..

eddy syrol said...

ingat pilih yang Casio.... huhuhuhu... BTW, lawa... :)

hawiz said...

@ eddy syrol : mmg nk yg tu tp fikir2 blk..xley..sbb dier ade penyangkut kt hujung..lama2 pakai rasa sakit tgn ler..kn tgn kurus jer..so xsesuai..huhuhu..tp yg nie cantik..simple..

Adlan said...

hehe..banyak duit beli jam..wah3!
nice...harga pon nice jugak kan..;p

::FAIZ:: said...

ok, Menanah Mata aku tgk... aku beli jam harga 15 je...(motif. Dengki)

hawiz said...

@ Adlan : hik3...alaa...bkn selalu beli..huhu...@_@,,.

hawiz said...

@ ::FAIZ FARISH:: hik3..ler..lek r beb..jgn menanah mata tu..kang sakit mata lak..hik3...jgn dengki2 tau..kita kn kawan...ceh wahh..hehe..$_^

Unknown said...

wow. atok terpegun kejap. mahalnya hawiz. nasib bek atok tak suko pakai jam tangan. pakai jam henset je. huhu

hawiz said...

@ Suhami Ahmad : huhu..ntah la tok...berkenan...susah jam anset..sbb kang kuar deal nga client..huhu

iemanizam said...

perghh..masyuk giler..heee...wink wink...*paham paham r..ahaha

hawiz said...

@ iemanizam :haaha..ape paham2?..nak jugal le tew..hik3..

EzayHadry said...

bnyak duit ko hawiz..aku ni tkde pakai langsung jam nye..haha alahan sampai ke tua kot..hihi

hawiz said...

@ Ezay Hadry : huhu,,duit aku xde la byk..boley laa..hihi

iemanizam said...

ahaha..tau pun..wink wink..bile agak2 leh dapat..tissot pun okay..ahha

hawiz said...

@ iemanizam ; tudiaaa.....ko ingt aku nie abg ko ker??hahaah...suka2 jer order..ahahaha...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah... anak orang kaya rupenye makhluk ne... aku dah 4 tahun xpakai jam tangan siot :)

hawiz said...

@ topimagine :..oit..mane ade anak org kaya..klo tau kt my mum..mau kene bebel..ahahaha......bro..aku xley r xpakai jam..xselesa..mmg kene pakai jam tgn..lgpon aku kn slalu kuar jumpe client tunjk design n deal..so..jam salah satu aset..hihih...

peNulis SeNjA said...

pinjam jam lama bole .. hahaaha

hawiz said...

@ waN Mohd Salim : ermm...nk pinjm ker?..hahah..tak ley...haha..

Anonymous said...

ko ni da macam sawan je aku tengok..ko x penah beli jam ke..jam lelaki normalla harga 300..kg tol ko ni nak publish jam harga 300 je pon..tu ke barang paling mahal ko beli..dari cara ko bgtau aku rase jam tu da mahal bg ko..

hawiz said...

@ Anonymous :pandai la ko..aku mmg org kg pon..hihihi...xde lah..ade harga lgi mahal..tp adiah dr femili aku...tali dier rosak..so aku simpan je kt umh tu...nape?..ko nk hangin ?..salah eh aku gtau sal jam yg aku beli ni?..klo gitu..kene tukar la letak blog ko lak..bru bgs kn?..nape ko xtunjukkn diri ko?..malu eh?..sbb kaya sgt kn..xpe..aku nie mmg miskin pon..so...chill jer..