~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Sunday, July 22, 2012

SALam ramADHan di PErantAUAn..(0_^)

ASSALAMUALAIKUM & selamat petang...

rasanyer belum terlambat lg hawiz nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak kpd semua kaum muslim yg membace blog hawiz ....
ihik2...(tibe2 terasa comey..(^_^)..
khas untuk yg merindui hawiz,ni pic ni hawiz tgh posing untuk anda semua...wahhh..kemain...hehehe..
ade ker yg rindu??..hahaha,,,gedik ko kan!..



jgn lah marah hawiz yer sbb LAMA sgt tak hapdet blog yg kiut serta comel ini..hahahaaha...opsss..gelak kene sikit je..pose nih!!..hawiz2...
ramai yg tnya,bila la blog hawiz nk hapdet..sori ler..xde idea sgt..n bz sikit dngn keje..event je memanjang..sakit palo lutut den!..tiber2 cakap nogori..=P

jadi,sempena ramadhan nie..ayuhlah kita bersama2 menambahkan amalan kerna setahun sekali je dtgnyer ramadhan yg diberkati ni..* terasa mcm sesi ceramah la plak ayat2 hawiz ni..ahaks!!..ustaz sgt..auwww..(=__=)..

jgn nak kejar teraweh je sedangkan yg wajib ditinggalkan..INGAT KAWAN2 dan juga utk diriku....pesanan ikhlas dri hawiz..

sekali lagi..SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK KPD SEMUA KWN2...(=__&)

p/s : oklah..minum untuk berbuke rini adelah ayam masak merah & sup ayam..dah call my mum tnya cmne nk wat...hihi..terujanyer...saper2 yg pndai masak..pliss ajar hawiz..hik3..

21 kata korang..:

amier_fekhry said...

salam ramadhan juga buat hawis.. comey sesangat.

Edy Fee said...

awalnye dah masak..aku semua beli bazar je.huuhuh

Aku Mad said...

sedekah ayam masak merah kat aku skett leh tak ? hik hik

Ayuni said...

Salam Ramadhan!

I'm Herbalifer said...

oke sangat gedik :p




salam Ramadhan hawiz :)

razi ezany said...

jgn lupe anta ckit juadah buka tu kt aq ... hahaha

eddy syrol said...

selamat mengimarahkan bulan ramadhan.... makan banyak3 yew...puasa ni bg gumok sikettt..hehehe

zacky786 said...

slmt b'pose

nadia said...

Salam Ramadan juga buat Hawis

Qarr Jalil said...

salam ramadhan dan tanx for the advise abg hawwiszzz

Joe_Hans said...

salam ramadhan...

::FAIZ:: said...

saya x reti masak

Boni Kacak said...

selamat berpuasa bro.. semoga ramadhan kali ini memberi keberkatan kepada kita semua.. amin

DanieL AdiE said...

Jom berbuka sama-sama..

Salam Ramadhan Hawis...

tirahzairi said...

salam ramadhan jugak...jde dri yer

hairy said...

selamat berpuasa hawiz :-)

tengku reizlan said...

selamat berpuasa dengan ikhlas dan tulus...

selamat berbuka puasa selepas azan maghrib berkumandang...

L said...

selamat berpuasa kawan ku..=)

Adylia Qarissa said...

salam ramadhan :)

Edy Fee said...

puasa tak tp trawih 21...apa cer.bila mau update

inche hlovate said...

selamat berpuasa juga:)