~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Tuesday, September 11, 2012

IKHLas daRIku..kHAs buAT ??..

ASSALAMUALAIKUM.... selamat sejahtera...

ehem3..hiii kawan2...cehwahh..cam host rancangan kanak2 kt TV2 lak rase!...hahaha..
..lama blog H.a.w.i.Z tak berUPDATE..ramai yg tertanya2 da,* statement nk hot!..kih3
ok tak tajuk entry tu??..cam xde kene mgena kan??..kan3...hihi


posing2 dkt sawah..ko ade ke senah??.
haa...so untuk entry kali ni..errmm...sempena kita masih lagi dalam bulan SYAWAL nie..
hawis nk minta MAAF ,ZAHIR & BATIN kepada semua PEMBACA2 blog H.a.w.i.Z ..
erkk..ade ke pembace??..


so terimalah kad raya yang sgt2 EKSLUSIF ini..
haa...blogger pemes yg wat tu tau..
pokcik EDDY namenye..hehe..terima kasih pokcik yer..(@__@)

sngt cantik yer..

so kt bawah ni adelah kad2 raya yang hawiz dpt dr BLOGGER2 PEMES mase kini..
haaaa..kompom korang semua kenal punye!


so hawiz ucapkan TERIMA KASIH BANYAK2 dkt ABG EQ , EYDA  , LUTFI , PCB , FEKHRY dan kawan2 yang lain sbb sudi hantar kad raya..maaf tak sempat nak balas..insyaALLAH..tahun depan,hawiz hantar kad raya yer.. *ceitt...lgi setahun..hahaah.. =P ..
so..senah dan maria tu..jgn jeles tau sbb hawiz dpt kad raya dr blogger pemes..haah..ehh..dapat ker??..(padahal aku yg terhegeh2 mintak!.) hahaah...

okelah..dh lama tak menulis..so ayat dh kaku....harap dpt selalu menulis nih..ahaha.
.korang bg la semangat sikit..alaaa..sikit je..plissss!!..alaaa..dekut tol!!..kah3..

selamat hari raya...hehe..

p/s : SELAMAT HARI RAYA SEMUA..maaf lmbat ucap..tp tak pe kan??..nah!..amik lagu ni untuk korang2.. SINI

9 kata korang..:

eddy syrol said...

waaaaa...

hawiz said...

@ eddy syrol :awat tu pokcik??..hihihi

Alia Rahmat said...

Alia dapat dua kad raya je.. HAHA

Ehh, tak lambat lagi kan? Selamat Hari Rayaaa :DD

hafiz hafizol said...

blablablablaaa..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

wah... bnyaknya kad rya ... jelez taw.... heheh

[k]o{q}i[n] said...

giler arr.. aku lgsung xdpt kad rye.. femes2..

Edy Fee said...

tgah2 bendang ko duduk.sempoi.hhehehe

boni kacak said...

pergh..siap posing kat bendang tu.hahaha

cerita best said...

salam pakjoe bawa cerita gembira nie untuk tuan blog anda ditag dlm segmen nie http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2012/11/segmen-jom-follow.html amboiii gembira nampak hahah