~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Sunday, March 28, 2010

eLooO...

waa..bertemu kembali..
ari nie aku rase cam malas pon ade nak wat keje..tapi kene teruskan gak..
mmmm..sambil wat keje n chatting..memang tu la keje paling suke aku wat..main game kt FB..
haha...
pantang org ajak jdi neighbour..aku comform jer..miahahahaaaa...
sambil main game..aku wat keje gak..yang banyaknyer main game n melalak laaa..
macam2 lagu kuar..
tp kebanyakkan nyer lgu owg putih rrr..
syok sikit..
kadang2 aku boring gak sbb asal weken jer mesti housemate aku balik umah diorg masing2..
mmg borink giler tp nak wat camner..sik baik ader tenet..leh la aku FB ...

MMM..selalunyer aku mmg suke menyanyi sorang2..dah la kuat giler..hahaha..habis jiran2 dgr tp ader aku kisah..kah3..
lgu feveret yg paling aku suker dengar laa..bkn nyanyi k..suker dengar ialah lagu 'nobody'
lagu nie best n punyer kekuatan tersendiri..mungkin ade kene mengena sikit kot ngan aku..
penyanyi nyer pon comel-comel jer..cute gitu..hihi..

sebenarnyer aku ngah xder idea nak wat thesis nie.sebab tu la aku ngarut2 jer sikit kt blog aku nie..pape pon..ini tempat luahan hati aku..soooo....jom melalak!!!..^_^

0 kata korang..: