~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Wednesday, March 31, 2010

peNAt lorr..

adeshhh...sehari di bengkel memang memenatkan badan ku..
seluruh badan nie lemah2 jer..kalo la setiap anggota aku ley bercakap,mesti da tak nak g bengkel lagi wt final projek aku tu..
tapi....apakan daya..kene teruskan gak walaupon tekak aku rase sakit2..rase cm nak demam jer..
mmm..penat giler..orang giler pon xpenat cmnie kot..mungkin laa..aku pon tak tau sbb aku tak giler lagi..hehehe..opsss..(dosa)..

aku balik umah terus jer bukak tenet n fbook..dat my daily behaviour..hehehe..
pape pon aku mmg akan mandi luu.sbb berhabuk kt bengkel tu..nnti lagi senang dpt selesema..huhuhuuuuu...

ape lagi nak ckp eh..cm biasa laa..pabila da on tenet..mula la aku pon on lagu2..pastu melalak laa..
padahal tekak ngah sakit..tapi melalak tetap rutin harian ku..kerna itu jer cara untuk aku release kan tension..hehe..dat good 4 me!!!..

kepada kwn2 ku..selamat berjuang untuk final projek aku ucapkan..tak lupe gak kepada junior2 ku..huahahahaaa....battlefield, burning up, tired of being sorry.dat my feveret..hehe..jom join aku melalak..!!!!!...
@_@

0 kata korang..: