~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Wednesday, September 29, 2010

lAgu CipTAan AKu senDIRi...

salam kekawan...
bertemu kita skali lgi di ruangan blog aku nih..hihi..(ader gaya cam host tak?)..hahaha..
perasan mode!..&_^
oklah..mlm nie aku nk tulis balik lirik lgu yg telah aku cipta sendiri tau..
aku ader rekod lgu nie bersama melodi dier skali..aku nga kwn yg nyanyi sndiri lgu nie..
tapi agak jiwang kit r..
ingt nk upload..tp malu lak..
jadi aku tulis jerla lirik dier kt sini k..

tajuk: kKAU TETAP CINTAKU....
ciptaan lirik epul bersama kidot
dan lagu oleh bote dan ustad..

kasih..
ku mengharap sinar darimu..
ku harapkan kau disampingku....

kasih..
kau pergi tanpa tinggal pesan..
yang telah aku dambakan...

chorus,
rindu dimana ingin ku cari...
sesat ditengah rimba ini...........

tanpamu aku kepiluan..
tanpamu aku kerinduannn....

takkan peduli apakah maksudnyaaaaaa......
tiada sangsi akan katanya..
kaulah dihatiku untuk selamanyaaaaaa..
walau dunia kita bersama berbeza...

kau tetap cintakuuuu..3x
kau tetap...
cintakuu...

ulang chorus..

inilah hasil ciptaan aku yg pertama..
sebenarnyer aku ader satu lgi ciptaan..
lgau yg lgi satu tu pon aku ader rekod gak..hihi..
lagu yg tu rancak sikit..dua2 mmg bes..aku suka sgt2 nga kedua2 lagu nie..
sbb lagu yg nie slow n jiwang kit..lgau yg lgi satu fun n enjoy kit...
so masing2 ader kekuatan dan keistimewaan sndiri..
pape pon.klo ader yg terasa..aku mintak maaf..inilah lagu hasil dari hati aku sindiri..
lirik dier aku tulis dlm masa 15 minit jer n terus member aku suh aku nyanyi dan dier masokkan musik ikot nada suara aku ..lagu nie berdasarkan melodi dari nada suara aku ..hihi..
pape pon..
selamat bersuak ria..
p/s..ngantoks la plaks..huhu..
oklah,,nk zzzzZZzz..esok keje..babai kekawan..hihi..&_*

3 kata korang..:

put3polaris said...

fuyyo./. ada bakat nih... upload la.. tingin nk dengar.. hai kt sp la ditujukan tu kan.. btuah badan.. hahaha

hawiz said...

opsss..ade ditujukan kt sape2 ker?..haaaa..
no gossip2..tak elok..ahaks!..
nk dgr ker?..ermmmmm....

talkingaboutlife said...

pndai ngat yer...