~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Tuesday, September 14, 2010

selAMAt hARi raYA..

syukur alhamdulillah..akhirnyer setelah berpuasa sebulan..selamat jugak kiter semua menyambut aidulfitri nie..

dan syukur gak ke hadrat ilahi kerna aku masih berpeluang menyambut raye pada kali ini brsama keluarga tercinta..
amin..moga diberi peluang lagi untuk tahun2 akan datang..insyaallah....

setelah berminggu2 aku tidak meng'update' akunyer blog nie..hari ini..
14september2010 bersamaan 5syawal..aku akhirnyer ade gak mase untuk mnulis kt blog aku nie..walaupon xder la cerita sgt tp at least ader gak cerita..hehehe..(ngarut ntah pape)..

ape yg aku nk cerita kt sini..adik perempuan ku akhirnyer selamat bertunang pd 3syawal ari tu...
mjlis berjalan lancar..yg pasti makanan bes..itu semua aku ader tolong gak..hihi..
sbb tu bes..hik3....^_*...

tunang dier org kedah..ok..not bad..alaaa, lgpon aku dh kenal nga tunang dier tu..
ok r..alim,,cuma rendah kit dri aku..kah3..
thn dpn kot diorg kawen..tp yg pastinyer ramai org kecewa sbb adik aku dh tunang..keh3..kesian2...huahahahaaaa...ade aku kesah?..xkesah lgsung ..
tp yg xbesnyer..korang tau tak?..
semua sedara mara yg datang..mesti tnye soklan maut kt aku..huhu..
turn abgnyer biler lak?..huhu..
dah ader yg berkenan dihati ker?..itu la soklan sepanjang hari klo diorg nmpak aku..
adoiiii.....dah tak tau nk jawab ape..kdg2 aku wt bodo jer..
aku ckp laki xper kawen lmbt..lpon kn bru keje..xkn nk pk sal kawen da..hahaha..(jawapan nk lepaskan diri)..itu jer yg aku mmpu jawab..
dh la kene dipermainkan oleh sedara mara..diorg ckp thn depan turn aku lak tunang..huhu..
teruk2..mcm la aku nie tue sgt..ape la diorg nie..huuhuhh.....
tp xper..yg penting keje luu...hihi..kan2....
hurmmm..setakat nie tu jelah..tggu cerita lain lak..mmmm...pasal sapu tangan hijau..next stori k..
p/s..rindu sapu tangan hijau....^_*...
selamat hari raya semua...byeee..jumpe lgi..

0 kata korang..: