~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Friday, March 18, 2011

RINdukan BIntang & laNGIT....=(


salam semua......

huhu...malam nie hawiz rindu kt bintang laaa.....korang rindu tak??....tak rindu eh?..
hawiz rindu sangat2...lama dah tak tengok bintang...hawiz nak tengok kerlipan cahaya dier..wat hati hawiz tenang...korang pon cam hawiz gak ker??..hawiz sebenarnye kan..kalo sedey2..hawiz akan tgk bintang..make me better after looking at it....


muke hawiz camner eh?...sedey ker??......hurmmmm...................
xtau nk kata ape..huhu...ntah la...korang cmner mlm nie?..ok ker?..
mana la bintang nie?..muncul laa...muncul laa...boley gak hawiz tengok dan renung lama2..dah banyak hari hawiz tunggu..... =(

p\s : try to epi even ntah...hik3...@_@...still bulatkn mata...k..

14 kata korang..:

hanim azhari said...

**********
**********
**********

nah amek bintang aku bg..hahahaa aku rse cm xd mood arini sepul..sepul join bloglist aku jom *nada pakse ni*

zikeryhassan said...

tengok saya je la. ahahaha.


larikkkkkkk

hawiz said...

hehe..tengs anim..byk tol bintang ko bg kt aku..kih3..tu la..semua org cm nk larikn diri jer..ko wat bloglist ker??

applegreen said...

tunggu je.... nanti2 dtg lah tu bintang... langit sentiasa je ada

hawiz said...

@ zikeryhassan : aper?..tgk ko?..huhu..teruk2..tanak tgk.kah3...nak bintang gak..

hawiz said...

@ applegreen ; iyer cik epal..sayang mmg tunggu nie..lama tak tgk bintang...supaya tenang hati nie...xder saper yg tau...

kim heeruul said...

aku paham maksud hang..bawak en bersaba...mungkin satu hari nnti,hang bertemu si gadis tersebut..amin..

hawiz said...

@ kim heeruul ;eh?? itu ker maksud aku?...mmg yg tu ko tangkap eh??..

AZRUL AZMI said...

jangan buat muka berkerut nnti cepat tua... menyesal nnti...

u know what? bintang yang berkelip tu dah meletup lebih kurang 100 tahun sebelum ni lagi... so kalu tgk bintang tu bersyukur tau, sebab bintang sanggup korban kan diri hanya untuk dilihat berkelip pada waktu malam..

hawiz said...

@ AZRUL AZMI : tengs for ur advise...aku xberkerut lgi nnti..huhu..

wey...nice words la...'u know what?'..aku suka perkataan tu..oohh..baru aku tau bintang sanggup korbankn dirinyer untuk dilihat pd waktu mlm oley org cam aku nie...huhu...rindu bintang..

::FAIZ FARISH:: said...

malam ni kau tgk bulan pulak

hawiz said...

@ ::FAIZ FARISH:: aku suke tgk bintang jer..ko xtau eh?..ko tgk la header aku tu..kn ader tulis bintang...kan3..sbb tu jer yg mmpu tenangkn aku.........

Suhami Ahmad said...

Hawiz, atok pun suko tengok angkasaraya kalau jiwa sedih...tenang je...

hawiz said...

@ Suhami Ahmad : waahhhh..atok pon suke tgk angkasaraya eh??..ade geng la nie..yeay!!...kan2..klo sedey ley tenang jer tgk bintang..hik2