~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Saturday, August 14, 2010

deMAM + Sakit kEpaLA + PENiNG..

YA ALLAH..
sakit sangat2 kepala aku nie
berpusing2 rasenyer,..
semalam aku tak boley tido langsung..
sbb berdenyut2 kepala aku nie..
cam ader mgrain tp aku xpenah ader pnyakit tu..
maybe sbb kelmarin aku kene ujan mase nk g smayang jumaat..tu kot yg mnyebabkan aku sakit kepala..
terus rse nk demam..sakit tekak..pening dan paling tak tahan kepala sakit sgt2..cm nak pecah..
ya ALLAH..harap2 benda nie akan cepat sembuh memandangkan bln pose nie
....
semlm ingtkn xnk solat traweh..tp memandangkn dah ade kt masjid pstu ujan lak..so aku smyang gak traweh sbb kalo nk blk pon xboley gak..
teruskan solat gak walaupon kepala pusing n bdn rasa lemah sgt.
tp mase solat tu..aku bersyukur sgt2 kpd ALLAH sbb xrsa sakit pon ..
rsa tenang n selesa jer biarpon bdn lemah..
mungkin ini hikmat bln ramadhan tp hari ni aku rsa sakit sgt2.
kwn ade gak yg xbg aku pose sbb diorg tgk aku pon xbermaya jer..
letey n sakit sgt2..
tapi pape pon aku tetap update blog nie coz inilah luahan hatiku..
smbil update blog..aku dgr lgu nobody..n tgk industan..hehe
mklom la,hari sabtu..industan time laa..hihi.ok lah..pape pon..slamat berweken..!!
^_*

0 kata korang..: