~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Monday, August 16, 2010

riNDu akAN diRinya...

Aku tahu kau marah
Aku tahu kau luka
Tapi jangan paksa
Tuk berpisah

Aku ingin selalu bersamamu
Walau senang walau kita susah

Mungkin aku salah di matamu
Mungkin aku lemah di matamu
Tapi tak pernah terpikir
Kau pergi tinggalkan aku

Bila aku salah di matamu
Bila aku lemah di matamu
Ku hanya bisa memohon
Maaf atas salahku.................

inilah lirik lagu nie..
sememangnyer lagu ni ade kene mngena nga idup aku..
korang patot cuba faham betol2 lirik lgu nie..
sungguh syahdu..
aku rase sungguh rindu kt .... mlm nie..
tak tau la nape..
maybe sbb dgr lgu nie smbil edit blog aku nie,
tambah lak mlm yg dingin nie..ader angin yg bertiup slow2..
syahdu jer rsa..sayu tol..
terkenangkan si ...
yg telah membuat ati aku tertawan..
harap pihak di sana juga berperasaan begini..
adakah aku masih lgi DICINTAI..??
adakah aku masih lagi DISAYANGI??...
adakah aku masih lagi DIKASIHI..?
tapi, walau apep pon,aku percaya akan takdir..
biarpon idup cuma sementara..aku rsa bahagia bersamanye..
biar pon seketika..
aku mmpu rasainyer..
biarpon terpaksa..
aku masih bertahan..semata-mata untuk dirinye..
hanya Tuhan yg mmpu mgetahui perasaanku ini..
YA ALLAH...aku betol2 merindui nya mlm nie
sgt2 rindu..
hanya mmpu aku ungkapkan disini shaja..
kerna inilah diari hidupku..
aku hanya mampu menulis shja..
tak mampu untuk berkata-kata, kerna hati ini hanya untuuk si dia..
moga-moga idup aku akn lebih ceria biarpon berjauhan dgnnye..
ape-ape pon..inilah perasaan hatiku yg sebenarnyer..
ikhlas dari ku dan bknnyer sengaja atau paksa..
di bulan yg mulia..moga2 semuanyer tertunai..
ok lah..rsa terlebey jiwang lak mlm ni..haha..ape2 pon.. MISS U OLLZ!!!..^_*.hihi.
(boley jd penulis skrip tak?)kui3...^_O

7 kata korang..:

tinta.ikhlas said...

Salam..
aiyokk, xsgka la owg educated ni talented jugak berjiwang.. wakaka.. gurau2 k..
Sungguh dlm nukilan ni... terasa keihlasan itu..
Apa pun wis benar katamu itu, "pcaya pd takdir"
Jika rindu, byk2kan la bzikir... moga rindu itu akn lebih kuat pd Ilahi.. sekaligus ketenangan akn menjengah di kalbumu.. amin

hawiz said...

salam xie...
huhu..mana ade jiwang..romantik der laaa..ahaks!...
mintak2 la dpt follow mcm yg xie ckp tu.hihi..
amin..
YA ALLAH..moga2 tenang hati ini..trima kasih xie..
^_*

tinta.ikhlas said...

opss romantik ke mcm tu wis?? waka2 eh eh eh.. yelah2 romantik la tu k...

Amin.. mst da tenangkan hati tu?? :") b strong k...

u r welcome frenzaaaaa...

hawiz said...

hahaha...
tak romantik eh?..keh3..
da tenang pon..berkat bln pose kan..
strong2..strong..strongggg..hehe

aza said...

wah2..jiwangnye die..
klu dh rndu p la jmpe si dia..
agknye si dia pn rndukn epul..hehe..

hawiz said...

huhu..aza2.ade jer nk kenakan org..huhu..

eddy syrol said...

ingat kata2 fauziah nawi, pertemuan itu hak, perpisahan itu mutlak..

so kire biarkanlah hidup ini berjalan dengan alurnya... **mula mengarut nih :P keh3x