~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Wednesday, August 25, 2010

hotEL SERi pasifIC...

syukur..
majlis berbuka puasa mmg slalu jer ada kan kawan2?..
tiap2 tahun..
tak kire musim ade jer mjlis kan..
ok..mlm nie aku nk kongsi pasal majlis berbuka puasa yg dianjurkan oley company aku ..
majlis yg telah diadakan di hotel seri pasific nie mmg bes giler.(cehhh...ayat cam pembaca berita lak)..kah3..
..
tp yg aku nk kongsi kt sini ialah time aku nk g hotel tu..aku naik kete encik "castello"..mmg sempoi..terbaik penah aku jumpe..baik n kelakar..sakit perut aku gelak dlm kete dgr cara dier bercakap..
bkn loghat tp style dier..
mmg bes r..tp akn..lju tol encik nie bwak kete,,hihi..
mmg mcm castello..sejibik beb!!..
salute r..
smapi jer kt sana..parking kt dlm the mall pastu g la hotel tu..
bes giler..
macam2 makanan ader..ayam golek,daging kmbing.daging lembu,ayam goreng,buahan,desert,kueh...,roti jala,abc..aiskrim,kek,eeee,,,banyk laa..macam2 lagi..
aku sental jer mana yg mampu..siot jer..dh la tak g traweh mlm tu..huhu..
ader tmpat traweh..tp aku xg..sbb syok sgt mkn nga member2 opis..
hihi..^_*...
itu lah pengalaman manis untuk aku yg bekerja nie..mklom la,,selama nie jdi student..dh keje lain lak..tp still prangai cm budak2 lagi..keh3..

ok lah..dh ngantok..nnti cntinue lgi..
P/s..selamat bersahur semua..

0 kata korang..: