~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Monday, November 15, 2010

aLAMak..HUjan ler...


assalamualaikum semua pengunjung setia blog aku..
hihi..
aku still lgi kt opis nie..dok wat detail drawing..hihi..
alamak..ujan ler plak..cmner nk blk nnti nie..
dah ler aku puasa...pehhh...kt luar tu..
try korang tgk..gelap gelita kot..dh cam malam daaa..
uikksss...takot lak tgk..huhuhu.....
nak balik...........
nak bukak pose kt umah..waaa..waaa...huhuhu..
ujan2 nie korang semua kene blk hati2 tau..terutamanyer yg balik naik mototrsikal tuh...(termasok ler aku)..hihi..bahaya...bawak slow2 jer keh...hati2 dijalan raya..musim ujan nie bahaya kit..
ALLAH....ade kilat la plak..lg ler aku takot..huhu..ujan2 nie rasa cm jauh lak nk blk nnti..dr kj ke shah alam nie,,,harap kol 5.30 nnti hujan nie benti ler...mudah-mudahan..amin...

0 kata korang..: