~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Tuesday, November 16, 2010

maGIC...!!!..seLAMat hari raye aidilADHA..^_*

assalamualaikum kepada pengunjung setia blog aku nie..


alhamdulillah sbb hari nie half day jer keje..hihihii
tp time nk blk..ujan lebat tol..
so terpakse ler berteduh dulu kt bwh jmbatan tu sementara tunggu ujan reda sikit..
ape yg MAGIC?...
satu persoalan yg timbul di kepala korang kn?...
sebenarnye ari ni aku puasa sunat lgi n then aku nk tido jap..aku BERHARAP aku bangun jer dari tido,aku akan berada di KAMPUNG,..DI UMAH AKU KT KG!!..berharap sgt2..
rindu diorg..
aku nk beraya dgn diorg semua..femili aku..
kt sini aku beraya sorang2..sedey sgt2..xde sedara mara kt sini..
xtau la cmner pg rya esok..
mesti menitis air mata mngenangkan ma nga abah..
time call,mesti aku tak ley cakap..sebak sgt..yelah..bkn nk control macho(dh mmg betol) sedey..saper tak sedey..pg2 raya..call parent mintak ampun hnye melalui phone..bkn berdepan2..selama ni, aku slalu beraya dgn diorg...skrg..terpaksa beraya sorang2..
mmg hiba yg amat..
saper yg mngerti???...katakan...
ramai yg perli ade lah...
apa kn daya..dh mmg tersurat...ikotkan hati..mau jer blk...tingglkn keje..
wat bodo jer..tp..aku terikat....
tak tau la pgi raya esok cmner?..
ntah2 org sibuk pakai bju raya..aku sibuk menitiskan air mata...
alangkah hibanya klo terkenangkan keluarga nun jauh dimata..
sedey sgt..
mujur ade blog kesayangan aku nie..
sentisa ade pape aku akn curahkan kt sini..hati pon rase hepi sikit..tp still sedey..

p/s..nk tido jap..penat..nnti nk bukak pose lak..harap2 aku mimpi blk kg..mmg bgn2 terus ade kt kg..(tp MUSTAHIL SEMUA TU)..;-(

0 kata korang..: