~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Thursday, November 25, 2010

enjOY supER WEdNesday...



salam semua!!!....

nie continue lps main bowling smlm..aku betol2 enjoy yesterday..hihi..
main bowling..pastu mlm tgk muvie..penat badan..ke sana ke mari..hihi..
huru hara aku rase..keje giler kan!..xreti2 nk rest...huhu.
tp xper..yg penting aku dpt enjoy..bkn nyer slalu..semenjak keje nie,aku dh jarang sgt enjoy..lpgpon org tu bizi...ceh waahhh..hihihihi..^_^..

semalam aku g beli tiket muvie kol10.30..
dlm hati berdoa kot mintak2 counter tu bukak lagi..mklom laa..dh lewat..nasib baik beb,counter bukak..so beratur ler aku..opss..lupe nk gtau..smlm aku g tgk wayang nga roomate aku iaitu qiedot, hehe...dah beratur2 kiteorg pening nk pilih muvie..yg ader tok kiteorg tgk adelah 3 jer sbb untok tontonan kol11mlm..
pehhh..ade 2alam,skyline n unstopable...
harry porter dh start kol10.30...so melepas ler..huhu..

2alam mmg aku reject awal2...tak der mase nk tgk citer tu...ahahahaa...
korang pon tau sbb per kan..^_*..

pastu fikir antara skyline or unstopable...last2 tgk jer lah skyline..cam cara gak citer tuh..
mmg betol2 cara beb!..
dah la tiket RM6 jer..citer lak bess...mmg puas ati r..
korang klo nk tgk citer murah, g jer tgk ari rabu..6hinggit jer..berbaloi2..hihi..
aku bg 4star tok citer skyline nie...naper xbg 5star eh?..
sbb alien tu xdpt dikalahkan..tu yg aku bengang kit..cehhh..hahaha..
pape pon citer dier mmg bes,..adegan pon ok..sesuai tok aku..wahahaha....

mmg style habis r...action,love,sad..semua cukop..complete set..i like..!!..
so korang patot tgk citer nie..berbaloi2..

p/s malaysia patot wat citer yg ade quality..bkn hanye kuantiti..opsss..just opinion....^_^..

0 kata korang..: