~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Tuesday, November 30, 2010

deTIK KEmuncAK!!!!....^_*


assalamualaikum....
holaa semua...hihi..
tinggal beberapa jam lgi akan tiba detik bersejarah buat kali kedua aku menaiki pentas dalam dewan sri budiman di UITM shah alam tu..

sungguh pantas masa berlalu..
banyak memory suka duka waktu belajar yg xkn dpt ku lupakn..mmg betol2 sweet..ahahahaaaa..
time sengal,gile2,,bengong,,marah,bengang,,gembire...semua ada....haahah
syok sgt2..
esok....aku akan jumpe semula nga kwn2 aku tu balik..nmpknyer time tok giler2 dah mula dah...skrg pon da nmpk..hihihi..sungguh tak matang diriku..tp just fizikal jer xmatang..fikiranku matang kot.!!..*-^..
jemput la kengkawanku semua tok datang di majlis istiadat konvokesyan aku tu..
pada: 1 disemaber 2010,rabu.dewan sri budiman, uitm shah alam..hihi..
cehh wahhh..promote lgi tu..
biasa laa...saper yg xgembire...
esok..nak posing puas2...nak gembire sakan..
lgpon dh 5bln xjumpa kwn2 aku tu..msg2 ader hal sndiri,,time nie jer dpt reunion semua..rindu kot..ahahahaa...
hurmm...xsabar aku nk amek skrol tu..no aku 166..1st class dgree,,syukur alhamdulillah sgt..itu semua hadiah khas utntuk MA & ABAH aku,..istimewa untuk diorg atas sokongan terhadap aku selama belajar nie..moga2 diorg gembire dgn pemberian yg tidak seberapa tu..
hrap2 dpt legakan hati diorg sikit......pape pon aku tunggu sgt2 detik2 bahagia tu esok..yeayyy!!!!!!......soooo hepiiiii.....@_@.......

2 kata korang..:

put3polaris said...

1st class degree tu wis.. tahniah2... semoga lebih cemerlang d masa akan dtg.. :")

hawiz said...

trima kasih xie!!!...hihi..
yup.insyallah..klo ade penaja,nk smbg study lgi..ceh wahhh..hihi..^_^