~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Monday, November 15, 2010

maLANG nasIBKU..:-(

YA ALLAH..
padamu memohon..
tak tau la kenapa hari ni nasib aku begitu malang sekali..
sedey tol rasenyer..
habis..habis..adoiiii..
dh la sakit pon dpt..
tak boley bgtau ma nga abah,.nnti diorg risau..dan lagi satu xpsl2 kene dgr diorg ceramah lak..huhu..
tak siap yg tau hatiku merintih..
tak siapa yang peduli hatiku bersedih..
luaran aku sentiasa senyum..
fizikal ku akan ku cuba buat org xnmpk aku sedang berduka..
pedih..
perit..
semuanye aku yg tanggung..
tak siapa yg ambil peduli dikala hati ini berduka..
tak siapa mengetahui segala derita..
hanya ALLAH Yang Maha Esa..
mengetahui penderitaan hambanye..
kini..
hanya airmata menjadi penemanku..
hanya bantal dan tilam menjadi saksiku..
airmata jatuh berderai dipipiku..
aku lap dan ku sapu..
untuk menutupi kesedihanku..
duhai malam..
apakah ini nasibku..
seharian bernasib malang..tapi ku redha dengan dugaan yang datang..
di hari isnin nie 15haribulan..
sbgai sejarh hitam..dalam hidupku yang akan ku jadikan pengajaran

2 kata korang..:

hidayu samsudin said...

salam...

sedih nape?doa pd allah mintak ketenangan jiwa...
byakkan istighfar....

hawiz said...

salam..
adelah..mcm2 problem..serabot..hanya ALLAH jer yang tau...
tu la..mintak2 la hati ni tenang tempuh segala rintangan..amin...