~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Tuesday, November 23, 2010

weeKENDku @ asTRo...


yasin turut menjadi idola mawi
ini idola jemputan mawi iaitu rabbani
mawi time recording 'mawi & idola'
live kt blakang cameraman 'mari menari'
sebelah aku tu isteri mawi & kembar dier..sporting sito..tegur aku lgi..hihii


assalamualaikum kepada pengikut2 blog ku semua....

kali ni aku nak crite lak tentang weekend aku mggu lepas ...syok giler follow member aku g keje..
hehe..kat astro bukit jalil..mak aih..semua pekerja2 kt sana sporting habis..
walaupon xkenal aku tp diorg tegur..borak2 cam kenal lama lak..
smpaikan aku pon dah rase mcm keje kt sana sbb layanan baik diorg..
mg good environment r ...
aku rasa semua pekerja kt malaysia nie patot contohi sikap2 pekerja kt astro,,nice n sporting habis..enjoy time keje..xder nyer nk dengki2..semua baik jer..
mmg best...!!!

ramai gak r yg aku kenal cam man,soot,od,muk,che man,che li,che mie, brader L.E.D tu..mmg baik r...so cool...^_^..

dan yang lagi besnyer...dpt jumpe ramai artis kt sana...yeayyyyy!!!!!!...
selama 2hari kt sana..ramai gak aku jumpe..cam mawi,ekin,ain,rabbabni,lisa surihani,awal shaari,erra fazira,lisdawati,ferhad,zulhuzaimi,m.nasir,alyah,adira,akim,aril,hafiz..dan ade lgi..
tp aku xamek gmbr nga diorg pon..segan r..huhu..
tp xper..aku sempat snap pic time diorg recording n time rancangan live 'mari menari' tu..
pehhh..syok giler dpt tgk dpn2 nga diorg..siap mawi dok sebelah aku lgi tu..waaaaahhhh....hihi..
tp diorg nie baik r..sipa gelak2 lgi..xder r sombong pon..tp yg plg bes time tgk badminton..pehhh..penuh bilik pantry tu..haahah..semua layan..xhirau dah nga artis2 tu,..xhirau lgsung kt recording..msg2 lyn sea games..semangat giler semua..nga aku2 pon join skali..ahahah..
pape pon inilah pengalaman yang bes giler.....

p/s..next time klo ade kesempatan aku g lagi keh..hihi..n aku snap pic nga arits lakk..nk snap ari tu segan..ahahaha..ok..byeee..^_^



4 kata korang..:

~aYeeN & SuE~ said...

i loike loike pic 1st tuh..cm pinang d belah lapan..huhu..

hawiz said...

hishhhh..hampeh tol!!..huh...haahahahahaaa....

~aYeeN & SuE~ said...

haha..punya la i excited nk tgk pic artis..tp....kuda yg kuar..wahaha

hawiz said...

siot jer...kan ade pic artis tuu..hihi..bes tau..nnti kiter g ramai2 keh..u all pkai pas visitor..hihi