~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Friday, November 12, 2010

hoBI Baru..belAjar uNTok...??.


assalamualaikum kepada pengikut setia blog aku nie.....
di ptg yg ceria nie kan..ader la sikit aku nk kongsi cerita..
tak lain tak bukan mesti la perihal diri aku yang sememangnyer kaki blogger nie..hihi..
....




sebenarnyer dh 2minggu aku kemaruk bace novel...n pgi td kan..tetiba penulis novel yg aku bce nie kan,dier chat nga aku...dier ckp aku ada bakat untuk tulis novel gak..
n byk gak r tips2 n nasihat yg dier bg untok aku cube menggunakan bakat aku yang ada nie..
IINSYAALLAH..aku dh janji dengan penulis tu yang aku akan cuba hasilkan satu karya aku sendiri...
dier suh aku bermula dengan hasilkan cerpen dulu..dalam 10 muka surat..waaaa..banyak tu beb..mati ler aku nak hasilkan cerpen sebanyak 10 helai muka surat tu..tap walauper pon..aku mmg minat giler kt novel yg dier hasilkan..sungguh syok bace

korang bg la cadangan nk tulis cerpen jenis cmner?...
ok tak klo aku tulis jiwang?..hhihihih..
penyiasatan,seram,komedi or serious?....yang mana sesuai nga aku?........
bagi la cadangan sikit...hihi..korang rase aku berbakat tak?

p/s..adoii..sakit lgi r mulut nie...huhu..(^_8)

0 kata korang..: