~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Thursday, December 30, 2010

BLOG MENCARI 500 HARTA KARUN: soalan penutup harian


salam & selamat ngahari semua...hihi.

nampaknyer contest encik ben dah smpai ke penghujung nie..pape pon aku nk try gak jawab..mana la tau kot2 boley..hihi..'BLOG MENCARI 500 HARTA KARUN:soklan penutup harian.
okeh...pendapat aku la kan ttg blog encik benashaari nie kan,blog yg sememangnyer di"view" oleh ramai blogger..antara blog terhangat di tenet dan sememangnyer mendapat smbutan jer tiap2 kali abg ben nie post...ade jer blogger2 yg komen..pehh..mmg dasyat beb..otai la katakan... pastukan bg aku secara keseluruhan segmen yg abg ben wat thn nie menarik kot..sbb tu ramai yg komen dan follow abg ben nie..gempak habis beb..
aku tak boley la nk ckp lebey2 sbb aku pon bru jer join blog abg ben nie..tp aku dh bce gak r entry dier..menarik disitu..ceh wahhhh..hihi..
join jer blog abg ben nie..terus aku dpt ramai kwn2 blogger nie..g blogwalking sana sini..mmg syok..
pape pon TERIMA KASIH banyak2 kt BENASHAARI kerana menyediakan segmen yg terhangat di akhir tahun nie..ok..

0 kata korang..: