~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Friday, December 31, 2010

BLOGLIST ISTIMEWA UNTUK BLOGGER BARU..


salam & selamat petang semuaaaa......
pehhh..penat nieh..baru jer balik dari site..org cuti..aku tetap g site wat OT...adoiyai..dah la mcm2 problem jd kt diri aku arini..ehh..silap topik lak,..okeh,.
TERIMA KASIH BYK2 kepada cik tulipsetuchinta sbb tag aku untok page nie...

okeh..aku pon nak r join..lgpon bersesuaian r nga segmen page nie untok blogger yg kurang followers cam aku nie..tak sampai seratus pon..huhu..page nie dianjurkan oley http://www.ahsfantasy24.com/ yang bertajuk BLOGLIST ISTIMEWA UNTUK BLOGGER BARU....korang jgn la lupe join..hihi..aduh..ngah stress lgi nieh..aiyaaa...
syarat2 nyer adalah.....:
  1. >Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang;
  2. >Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini;
  3. >Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen;
  4. >Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi;
  5. >Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
  6. >Meminati dunia blogger dan tidak sombong.

0 kata korang..: