~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Monday, December 27, 2010

sAKan berBLOG aku nie!!..

salam & selamat petang semua...

adoiii..hihi..sehari dua nie aku kembali aktif giler2 berblog...
welll...blogger2..i'm back again..ceh wahhh...hihi..^_^..
ramai blogger2 baru dpt aku kenal..mcm2 style n citer aku bce..semua best2 belaka...
terima kasih sbb sudi follow blog aku yg tak seberapa nieh..hihi..
aku akan follow balik saper yg follow aku tu.insyaALLAH...
harap2 blogger2 skalian dpt beri idea n cadangan untuk improvekan lg blog aku nie..

p/s TQ semua.....miss u allls...*_*...(gatai mood)..hahaahaa

0 kata korang..: