~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Wednesday, December 29, 2010


salam &pagi semua blogger2 yg kusayang...hik3..
lagi 2 hari kita hendak menyambut tahun baru..(klo ikut kelander mat salih laa)....
mesti ramai yang dh pasang azam baru..
tiap2 tahun mmg cmtu kan...semua org akan bercakap ape azam ko????>..
tak ker gitu..
tp bg aku..cukop lah idup yg lengkap dan impain tercapai..ceh wahhh..(demand giler beb!)..poyos pon ader..kih3..
sebenarnyer aku nk improvekan lagi blog aku nie biar nmpk tak serabot n sesuai sikit..huhu...
tp aku tak reti sgt r..al maklom ler..still bru lagi..bak kata pepatah.."saya budak baru belajar.."
kalo ader sifu2 yg boley tolong ajarkan..SUNGGUH SAYA HARGAI..*_*..
aku nie tak smpai setahun pon lgi jd blogger..harap2 dpt tunjuk ajar dr mereka yg power..ape lgi..JOM JELAJAH KT BLOG KAWAN2 LAIN!!!..yihaaaa..hawiz datang melepak2..hihi..

p/s..adoiyai..lapo la plaks!..huhu..*_*..

4 kata korang..:

sufian.ghaffar said...

uhuhu samelah masih baru lagi... same2 kene blaja

hawiz said...

tu laa..xper2..kita blaja sama2 keh..hihi..

sufian.ghaffar said...

hehehe oraite

hawiz said...

hehe...ko ajar aku r..hihi..