~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Wednesday, December 15, 2010

waaa.......=(


salam & holaaaa......

adoiyaiiii....xsangka lak jam tgn kesayangan aku putus lak..ntah cmner la le putus..td mse tanggal nk solat zuhor,rasanyer elok jer..tp dh siap soalt..tgk2,,dah putus..huhu..
xder rezeki tol..
mebi jam tu sedey kot sbb aku ngah usha jam tgn lain smlm kt kedai jam..tu yg jam nie tiba2 putus..sungguh sedey..ni jam tgg plg aku sayang skali sbb mama aku yg bg adiah mase besday aku thn nie...adoiii...huhu..
xsangka lak jam nie xlekat lama nga aku..
mungkin sudah takdir jam nie bkn aku pakai lama2..(ayat nk frust)...kih3..
hbs xkn nk gmebira lak kan..??...huhu..waaaaa..nak jam tgn nie blk..dah la xder yg cmni kt kedai lgi...
eee..jam ni satu aset pda aku..klo xder jam..rsa idup xlengkap r..fuh....xder rezeki ...sabo jerlah...
=(

p\s..hurmm..ade saper2 yg nk bg adiah jam tgn kt aku tak??..huhu...

0 kata korang..: