~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Thursday, January 13, 2011

baNGANG nak mampos!!!.

adoii..ngok tol la celcom nie..aku baru jer topup 10 hinggit td..bru jer sms 3keping..terus tak der kredit...babi tol...!!!
ngok r...memang aku sakit ati..sejak akhir2 nie celcom banyak wat hal..sengal giler..ngokkk!!!
aritu skali..topup 30 hinggit..tapi tak masok pon..bodoh r..sial jer...!!
tak pasal2 kurang pahala puasa aku ari nie..tp nak wat cmner..bengang kot..hurmmmm...

12 kata korang..:

Anonymous said...

mmg panas..problem kot..

Unknown said...

relax2x,,

^mRs MatAHarIEy^ said...

sabar ya..

hawiz said...

@ rush d : tau tak per..mmg panas giler..aku bengang tol r..makin lama makin biol..adoiii....

hawiz said...

@ isz : ngah relak nie..dgr lagu bg cool kit..tp mmg hangin satu bdn nieh..nk jer...hishhh...

hawiz said...

@ NA :ntah laa...adoii...mcm2 hal tol..sib baik ade blog.layan..huhu

atie said...

sabor ye~celcom..sebulan sekali atie topup..hehe

HaN WarreN said...

biasala baik maxis atau celcom dua2 makin biol dan chilake hehehe...

hawiz said...

@ atie: mmg sabar..huhu..sbulan skali eh??huhii

hawiz said...

@ pok cik han..: tau xper..mmg chelako tol..huhu..

Unknown said...

sabar2...cuba beralih ke digi ke pulak,papa mifz pakai digi..not bad..:)

hawiz said...

oohhh..digi ok eh??..tp dh setahun setengah pakai berukbang celcom nie..huhu