~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Thursday, January 27, 2011

megGI goreng!!..


salam...olaaa..alahai...dh nk blk keje daaa..pape pon solat asar luu....
lmbt tol aku post entry sal lunch nie..mklom ler,,bz kit td...waaa..
pape pon..sbb mkn kt kedai mamak..xder bnda lain yg aku ley mkn kecuali meggi goreng jer..
loya tekak mkn nsi kt kedai mamak r..tak biasa..(poyoz)..hahahaa...
tp aku mmg kurang kit makan kari mamak nie..klo kari yg mak aku masak best r..mabeles kot..menjilat jari..hahaaha...
mklom ler..aku kn ore kelate..so tak makan sgt pedas2 nie..sakit perut nnti..waaaaa.....^_^...


p/s : jom rempit balik umahhhh!!!!!...tp kol 5.30 yer..hihihii..

24 kata korang..:

NN said...

makn megi kat umh pun blh la hihi

Unknown said...

maggi goreng je?alah xbest r lunch mcm tuu

hawiz said...

@ NN :waaa....mmg laa kt umah pon boley..huhu..nak wat cmner..bkn nk tunjuk2 beb..tp terpakse..huhu

hawiz said...

@ amir aizat : lorr,..nak wat cmner mir...dah itu jer yg aku boley telan klo mkn kt kedai mamak..huhu..xder selera r..

Anonymous said...

best lak tgk magi goreng nie.:)

hawiz said...

@ rush d : mmg sedap ooo....itu jer yg aku suka mkn kt kedai mamak tu..hihi..yg lain?..nooo..hahaha..yuk..mkn megi..^_^..

Unknown said...

meegi goreng memeng best kalu kat kedai mamak
meletup beb hehehhe

hawiz said...

@ maxi rosli : betol3...sokong tu...sedap sgt....
ape kata blanje encik maxi blanje??..haaa..hihi

Madd said...

teringat maggi kat cafe tempat praktikal...
semenjak praktikal selalu makan maggi je...
terliur punya pasal...

hawiz said...

@ mohd ridhuan : hihi..ade lak cmtuh...jgn slalu mkn broo..kang der problem lak..huhuu

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sedappp hingga menjilat jariiii

sudirman said...

lepas tgk pic ni..terus ke kantin ye..hahaha

hawiz said...

@ Afzainizam : pinn..pinn..pin....salam persahabatan jugak dari saya hawiz..tunggu nnti saya pergi kt blog anda yer...^_^...

hawiz said...

@ sudirman : waaa.....nk kene g kantin ker?..tanak...hahahaa...

Encik MamaT said...

hawiz.. beli yang cup tu.. taruk air je.. siap.. haha

hawiz said...

@ encik mamat : aik...perli tuh..ahahahaa

eddy syrol said...

jeng3x... singgah jap ye tuan tanah :p

http://eddysyrol.blogspot.com

hawiz said...

@ eddy syrol :haahahaha...sila2..boley jer..

Unknown said...

meggi goreng pun boleh masak sendiri kat rumah bro..huhu

hawiz said...

@ E.d.y : ahaha...nk wat cmner der...kih3..opss..aku tak reti wat megi gorang lor...waa...

xcyber said...

menarik je mkn tuh

hawiz said...

@ xcyber : mmg menarik broo..cantik menarik megi mmg best!!!..hahaha

Unknown said...

aisemen bro.. maggi tak bagus la untuk kesihatan dan diet. orang nak kurus tak boleh makan meggi banyak bro..

Recent Post: Padah PM Dato' Sri Najib dan Keluarga

hawiz said...

@ mike nakal : huhu..tak per kot jarang2 makan megi..hihi...mak aih..sempat lgi ngutuk aku kurus tu..hahaaha...tq atas nasihat ko beb..hiihi