~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Saturday, January 8, 2011

lAyAN hinDUSTan....

salam & petang semua....
yihaaa...hihi..
adoiii..bes r tv2 arini..baru jer layan hindustan kt tv2 td..syok gak..citer veer lakonan salman khan dan name per ntah pempuan tu..cun gak..hihi..
korang layan hindustan gak ker?..setahu aku org kelantan jer yg minat giler..sbb aku pon kelantanese..hihi..kannn3..
aku mmg suka tgk citer hindustan nie..layan giler kot..syok habis...hihi..
dah lama tak tgk citer hindustan nie...sejak keje jarang tgk tv..hahaha...
pehh..mg syok beb,,citer epik la tu ...haha..stylo habis..pastu tgk tv3 lak..adoiyaii..si salman lgi berlakon..layan..janji hindustan..tp jap jer sbb aku skrg ngah layan miss tourism internasional 2010 kt tv2 nie..syok giler..cun2 miss nie..lawa siot...korang tak tgk ker??...

jom tgk tv2 ramai2..layan miss tourism nie..hihi..*_*..

7 kata korang..:

Madd said...

aku laye hinduste gok...
syok gok...
heroin dio comel sngt..
nuste loni xsupo dlu doh...
cite veer meme sedap..

hawiz said...

mohd ridhuan..:..tu r..sedak tgk boh...comel kot heroin doi tdi..hihi..
jolo2..nuste tok srupo dulu..dulu sedak..loni kure doh sikit..tp laye lagih..hihi

♥ 미스 kiera ♥ said...

dop minat doh nuste loni..hehe

eh.jmpa kamu lam list blogger baru.
da folo kamu.pliz hit me back yeah.
folo me too.
tengs.

hawiz said...

laaaa...dop minat doh ko loni??..hhuhu...sedak laa...hihi..
okeh2..saya akan memolo kamu yer..yiha..tungguuu!!..
tenkiu too..

aizatjohar said...

hero tu salman khan kan??

hawiz said...

yup..hero tu salman khan..bes...layan gak..hihi

.kozue. said...

layan hindustan tu.
hehe~