~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Thursday, January 6, 2011

pehhhh!!!..mABEles tol..terJILAt SUDU Nie....

salam & pagi semuaa..
aku tak der nk citer sgt la..sbb keje kan..so tak boley nak wat entry sgt..huhu..
aku cume nk ckp pg nie aku rase terliur tgk kwn opis aku nie sue & ayu ...hihi...syok jer tgk diorg makan nasi lemak tu...
biasa aku akan makan karipap..tp tukar selera pg nie....mungkin sbb ujan kot..tiba2 rasa lapo giler kot...huuhuu...lgpon biasa aku brekpes kol 10.30..hari nie kol 9 .15 dah sental..jp lgi meragam r perut aku nie...sensitip tol..tak ley mkn pagi..harap2 ler ok bari nie...
tapi kan..sedap siot nasi lemak nie..org ckp ngantok nnti klo mkn nasi lemak nie..kite tgk jerlah nnti..hihi..tp nasi lemak yg ma aku wat kg kelate lg bes...!!!air tgn ibu katakan..kannnnnnn...yihaaaaa.....
=P

p/s ; opssss..ntah pape aku merepek...tp JOM BREKPES..!!!

12 kata korang..:

atie said...

alamak..sedap ye tgk nasi lemak..pg ni mkn roti je~

hawiz said...

atie..: sedap gak melantak nasik lemak td..kih3..tp cm sakit pertu ja nie..huhu..
ok r tu mkn roti..berkhasiat tuu...kann..hihi

~aYeeN & SuE~ said...

sdl ns lemak tu wpon mahal..rm 2.80 cmtu nye ghupe..mahal kn kn kn..huhu,,byk komplen lak..nyum2

hawiz said...

betol2..rm 2.lapan posen..mmg mahal..ee..perut meragam lak nie..aduh....xmkn lapo..klo dah mkn cmni laks..huhu

Kak Long said...

hulamak..sedapnye gamba tu. eh. nasi lemak tu.. heh~

hawiz said...

cik ceri: hahaha...lawak2..ade lak cmtu..kui3..

BRO_MONDAY said...

salam geng!!!

samat berkenalan...
ai dah folo yu ni...
koh koh koh
wah~ sedap nye nasik lemak ni...
tambah pulak arini mendung sepanjam masa...
adehhh~

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "*-* FOLLOWER ke-444 *-*"
2. New Entry "♣ FuTsaL CPK ♣"

YOUsoF said...

Yup! segala masakan hasil tangan mak memang cukup mabeles kan bro!

sarapan feveret aku selain nasi lemak adalah lempeng cecah sambal tumis.. sangat² menggoda selera ;D

Anonymous said...

mmg sedap nie..hahaha

hawiz said...

bro monday:..salam perkenalan jugak..keh..keh..keh..haahaha...
ai dh folo u eh??
orait..no hal..polo u back..hihi..haahahaa
orait..jap lg smpai ler kt new entry tuu..tunggu

hawiz said...

YOUsof: tau xper..masakan mak mmg sedap kan..waa..rindu lak..huhuh..
lempang cecah smbal tumis?..boley eh cmtu??..huhu..xpenah la try....nanti blk kg,nak suh ma wat r...hihi

hawiz said...

rush D; mmg sedap beb..smpai menjilat sudu tuu..hihi