~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Monday, January 17, 2011

karOK TIme!!.



salam...
nie aku kaok ari mlm sabtu 15jan2010...
time tu tensen sgt sbb ye r..weekend pon nk kene p kursus..huhu..
tak enjoy lgsung beb..dah ler 5 hari..waaa...neex week g lagi..ohh..tidakkkk!!!.
ngantok siot..pastu mlm tu dak2 umah & kwn2 aku ajak g karok.per lgi.on ja..lgpon ngah tensen..padahal penat nk mampos...
kih3...
tp layan jer.lama da tak karok..bizi nga keje jer..huhu.
nie pon pening pala lgi..smlm tido lmbat siapkan design & laout yg nk submit arini..fuhh..
syukur alhamdulillah....dah siap..tunggu next step lak..ceh wahhh..
ahaha..
mlm tu kiteorg karok 15 lgu..pehhh..tarak sore beb..jd rock jap..hahaah..
kalah ramli sirap..ehh..ramli sarip..huhu..^_^..
karok2 gak..keje ttp jalan..hahaha...k r..nnti aku stori lgi klo ader rite....huahaahaa...

p/s tak braper sehat...huhu

24 kata korang..:

apezs shah said...

wah bestnya berkaraoke..;)

aZIEra itu aKu.... said...

besnye lama x g dah...hu

NN said...

karok pakai suar pantai jerk hahaha

zacky786 said...

karok mmg best.. dpt hilangkn tension bagaiii..
jerit laa smpai terkluaq anak tekak.. hehe

hawiz said...

@ apezs : mmg best r karok..ang main s.alam r pezs..nnti aku blanje karok..hihi

hawiz said...

@ aziera : lor..g jer karok..reles tensen..melalak jer kuat3...hihi..

hawiz said...

@ NN :hahaahahaa...mmber aku yg tu sengal kit.tp sore dier bes tuu..^_^

hawiz said...

@ zacky : hihi..bes kannnn..syok sgt2..ilang problem jap..blk umh terus terbongkang..hahaha

Encik MamaT said...

lama tak karok.. hehe... melalak kat umah dah la.. hehe

hawiz said...

@ encik mamat..haha..slalu jer melalak dpn laptop..smpai roomate dh fhm..hahaaha...xley tido..kih3.sedap sgt suare..yihaaa..

apezs shah said...

oh kat s.alam jauh benor haha...


*jgn dtg ramai2 malu seih..:p

hawiz said...

@ apesz: a'ah..shah alam..awat?..jauh eh??kui2..

xper..nnti serbu ramai2 tgk apesz wat show..kompom gempaq habis..yihaa..vote apesz..ehh..tetiba nk vote lak..kih3

syafiqstatichot said...

bestnye karok!!!!
lame dah tak g karok..waakakaka

hawiz said...

@ syafiq :..jom karok beb..yihaaa..lalalaaaa

Unknown said...

karok xajak..haha

hawiz said...

@ E.d.Y :opssss..ahaha..xper2..nnti lain kali aku ajak keh..hihii..

Cikbelog said...

banyak gak lagu korang karok untuk semalaman.hehe

hawiz said...

@ cik belog:..mmg byk..sbb tu suara tak der..hahahaaa

EzayHadry said...

g karok tak ajak!! bhahaa

hawiz said...

huhu..sori2..nnti aku ajak semua org yg komen entry nie kehh..huhu..

EzayHadry said...

tk cukup ngan ajak bro..blanje skali!!

hawiz said...

haha....iyelah..aku blanje..stakat rm20 hinngit tu boley jer..kannn

Lydia Miza said...

wahh enjoy sakan..best2.

hawiz said...

@ Lydia Miza : akak..hanye itu jer cara nk relaesa tensen selain blogging sakan..hihihi..