~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Saturday, January 8, 2011

sYok tgk MISS tourism InterNATIoNAL..



salam & petang semua...(nk maghrib dah nie.....)

korang tgk tak TV2 td?????...
haaaa..klo tgk bgs r..
klo tak tgk..mai nk gtau..syok giler td tgk rancangan miss tourism international 2010/2011...
cool..
semunyer cantik2...
pemenangnyer pun cun siot..natalie den dekker...she is the miss tourism international 2010/2011..berjaya mengalahkan 54 miss lain..wow..malaysian pon hebat gak..walapon tak menang tp berjaya dpt kostum award n top10..syabas to Gabrielle ashlley bourdville..
tak silap fashion student kt lim kok wing..hebat tu..dh la tinggi.pastu cun habis beb..hihi..
yg natalie nie aku respek time dier jwb soklan td..yg psl promosi kasih & sayang tu..pehhh..
mmg pnjang giler dier hurai..pastu ayat baik punyer...cun habis beb!!..
mmg patot pon dier menang..ayat power!!!..
hehe..
syok giler tgk minah2 saleh nie nari td..haah..kaku giler tarian melayu diorg..tp ttp enjoy..hihi
papepon syabas tok semua miss yg tercalon..bkn senang tuu..kannn3..
aku ???..ko ingt aku ni miss?..aku mr. ar..(layak ker?)..ahahahahaaa..sengal..

p/s..opsss..gue mau mandi...nk solat jap lgi..keh..jumpe lgi yaa!!..

4 kata korang..:

Juliana Razalee said...

jue tengok ! sangat best :)

hawiz said...

jue tgk gak eh?...style kan?..hihiihih..syok2..

Madd said...

hahahhaha...
kawe xtgk pun...
kuat demo laye t.v...
uhuhuhuhu

hawiz said...

ari ni kawe kuat sikit laye tv..puah boh..boring..huhu..