~ tUAN BloG ~

My photo
seorang kelantanese, kidal, simple , tak minum susu, suke dengar lagu,& feberet aku ialah suke melukis....!!. suke nyanyi sorang2..^_^ jurusan industrial design @ UITM... bekerja sbgai designer ID & Furniture design...sekarang sbg Lecturer Uitm..

Thursday, January 20, 2011

chiLL @ McD..yuk!!...




salam semua....
pehhhhh..mlm nie gua on9 kt mekdi beb!!!
cam jakun lak ayat..ahahah..
bkn per..bosan lepak kt umh..so mmber ajak on9 kt mekdi.perlagi..join r..lgpon lama dah xlepak kt mekdi mlm2..hihi..
fuhh..penat tol nk upload pic nieh..lama giler..
almaklom dan almakler...mekdi ni full nga student uitm lor..
penuh..smpai tak der pot nk on9..diorg nie tak reti2 nk tido ker??..
esok kn der kelas..budak2 tak ley tido lmbat kan..hahaha..(mampos aku kene band)..ahahahaa...
aku makan chicken mek dulak..hahaah..itu jer yg aku reti order..yg lain tak reti..aku lgi suke kt kfc,,mkn ayam..yihaaa..tp kwn nyer psl..lepak r kt mekdi nie...yuk!!1.
sama2 lepak..!!..aku blanje..cepat2..sape cepat dier dpt...

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
tettttt......!!!!
time ups..haahahah..melepas korang..

p/s..yuk..kite bermekdi smbil berblog..hihi..mood,,tenang sblm keje sok..waaa


14 kata korang..:

Fatihah said...

erkk sy mau juga mcd...pelanggan setia mcd ^_^

hawiz said...

@ fatihah :.jum2..cepat2 dtg sini..5minit lgi..yihaa..hihi...^_^..

Anonymous said...

wah,melepas ak..hahaaha

hawiz said...

@ rush D : huhu..tu r..lambat sgt..klo cepat ley aku blanje chicken mek dulak..hihi..^_^..

~aYeeN & SuE~ said...

wuu cicken ni dia wt cmne ek..campak lam mesin pengisar je kn,,,,haha..
mkn big mac la sodap,pastu pekena sundae coklat..nyum2..i order 1 set..sox bg k..:P

hawiz said...

@ ~aYeeN &amp : to sue..wah2...suka suki jer ckp eh..huhu..
xper..dh masok lam perut daa..haha..
per?..bg sox?..haah....i mebi xmsok opis..dok kt site sehari suntuk r..huhu

[.ika itu aku.] said...

tak dapat nak pau dah...huhu

hawiz said...

@ ika itu aku : hik2..tu la..kang da melepas daa..
tak per2..nnti ade lgi..tunggu jer keh..hihi

Anonymous said...

mcd mcd mcd haha

hawiz said...

@ nur dhiya..jom mcd!!..hihi

Encik MamaT said...

jangan makan kerap geng.. tak bagus utk kesihatan.. hehe

hawiz said...

@ encik mamat : bro,saya bkn kerap sgt mkn kt mekdi tu...hihihi..lg syok mkn kepci beb..lg feel..hihi...baik boss..kene dgr ckp..nnti kene rotan..huuhuuu

Madd said...

sakan dio online kat mcD
uhuhuhuuuh

hawiz said...

@ mohd ridhuan :...teett..hahaha..biasa r..blog lg best kot..kn..hihi..so online r kt mekdi..lgpon benda free...sebat jer..kih3..